Ny medlem

Vi i rådet har nu tillsatt ännu en medlem. Denna gång en kvinna! Den första i historien, då EHC endast bestått av fyra älstebröder och en medlem tidigare. Hon, L, är även våran tekniska IT-expert som kommer att vara ansvarig för allt det tekniska som rör vår sida. sen har vi även Alex och kim alex har full medlemsstatus pga tapperhet i strid och kan nu ta del av ehc´s alla fördelar Kim å andra sidan är den eviga posören då han genom ett inte lika modigt beteende ifrågasatt älstebröder mm så hans status är typ slav. Med detta sagt så säger jag adjö för denna gång

Mvh Funky R Cool


Kommentarer
Postat av: L

ASG Ni är för roliga =) Men jag vill gärna se mer uppdateringar folks ;) Pösss.

2009-06-17 @ 22:42:14
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com
Postat av: anna :)

jag borde få ett inlägg om min medlemskap tycker jag! :D

2009-08-28 @ 00:12:24
URL: http://annaappanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0